A pupulazione anziana è u prezzu sempre più altu di droghe innovatori anu purtatu una pressione insupportable à parechji sistemi medichi. In tali circustanze, a prevenzione di e malatie è a gestione di l'autore - salute sò diventate sempre più impurtanti, è sò state prestate attenzione ancu prima di u scoppiu di COVID-19. Sempre più evidenza mostra chì u focu di COVID-19 hà acceleratu u sviluppu di a tendenza di cura di sè stessu. L'Organizazione Mondiale di a Salute (chì) definisce a cura di sè stessu cum'è "a capacità di l'individui, famiglie è cumunità di prumove a salute, prevene e malatie, mantene a salute è affruntà e malatie è disabilità, indipendentemente da u sustegnu di i fornituri di assistenza sanitaria". Un sondaghju realizatu in Germania, Italia, Spagna è u Regnu Unitu in l'estiu di u 2020 hà dimustratu chì u 65% di e persone eranu più inclini à cunsiderà i so propri fattori di salute in a decisione di ogni ghjornu, è quant'è 80% piglianu cura di sè stessu. per riduce a pressione nantu à u sistema medico.
Sempre più cunsumatori cumincianu à avè a cuscenza di a salute, è u campu di l'autocura hè affettatu. Prima, e persone cun un livellu iniziale relativamente bassu di cuscenza di a salute sò sempre più ansiosi di riceve educazione pertinente. Tali educazione hè più prubabile di vene da i farmacisti o da Internet, perchè i cunsumatori spessu pensanu chì sti fonti d'infurmazioni sò più affidabili. U rolu di l'imprese di i prudutti di a salute di i cunsumatori diventerà ancu più è più impurtante, in particulare in l'educazione di gestione di e malatie chì ùn sò micca in relazione cù a marca è l'usu è a cumunicazione di e so marche. Tuttavia, per impediscenu à i cunsumatori di ottene troppa informazione o cunfusione di informazioni è errori, l'imprese pertinenti duveranu rinfurzà a cooperazione cù l'agenzii di u guvernu, i farmacisti è altri participanti di l'industria - a coordinazione in a prevenzione è u cuntrollu di COVID - 19 pò esse megliu.
Siconda, u segmentu di u mercatu di i prudutti nutrizionali hè previstu di cuntinuà à cresce, cum'è vitamini è supplementi dietetichi (VDS), in particulare quelli prudutti chì ponu aiutà à migliurà l'immunità. Sicondu un sondaghju Euromonitor in 2020, una proporzione considerableu di i rispondenti hà dichjaratu chì piglià vitamini è supplementi dietetichi era di prumove a salute di u sistema immune (micca per bellezza, salute di a pelle o rilassazione). A vendita tutale di droghe over-the-counter pò ancu cuntinuà à cresce. Dopu à u focu di COVID-19, parechji cunsumatori europei pensanu ancu di riservà droghe over-the-counter (OTC).
Infine, a migliione di a cuscenza di l'autore - cura ancu prumove l'accettazione di i cunsumatori di u diagnosticu di famiglia.
Ora di posta: 20 settembre 2022